Naudojimo sąlygos ir sąlygos

PARDAVIMO SĄLYGOS

1. BENDROSIOS SĄLYGOS IR NUOSTATOS

1.1. Šios bendrosios sąlygos taikomos santykiams tarp Javer.lt klientų (toliau vadinamų „Klientu”) ir javer.lt savininko, Marino OÜ (toliau vadinamo „JAVER.LT„), perkant prekes.

1.2. Šios bendrosios sąlygos negali prieštarauti Estijos Respublikos galiojantiems įstatymams ir, jei reikia (ginčų atveju arba informacijos trūkumo atveju), jos yra papildomos nurodytais normomis.

1.3. Be šių sąlygų, Kliento ir JAVER.LT santykiams reglamentuojami produkto informacija, kainodaros politika, teisė atsisakyti nuo pirkimo ir reklamacijų tvarka.

1.4. JAVER:LT turi teisę vienašališkai pakeisti šias sąlygas, produkto aprašymus ir kainas, siekiant efektyvumo, konkurencingumo, tolesnio vystymosi ir prekių asortimento plėtros ar pertvarkymo. Pakeitimai ir papildymai sąlygoms bei prekių kainoms įsigalioja nuo jų paskelbimo JAVER.LT puslapyje www.JAVER.LT momento. Jei Klientas užsakė prekes prieš įsigaliojant pakeitimams, Klientui taikomos sąlygos, galiojusios užsakymo padarymo momento, išskyrus atvejus, numatytus įstatymais arba šiais sąlygomis.

1.5. JAVER.LT ir Klientas nori vykdyti sandorius, grindžiamus šiame dokumente nustatytais sąlygomis, per JAVER.LT svetainę www.JAVER.LT. Patvirtindamas savo užsakymą ir atlikdamas avansinį mokėjimą JAVER.LT svetainėje, Klientas pripažįsta, kad yra perskaitęs ir sutinka su pardavimo sąlygomis.

2. JAVER.LT KAINORAŠTIS

2.1. JAVER.LT svetainėje parduodamų produktų kainos nurodomos eurais ir neįtraukia pristatymo išlaidų.

2.2. Produkto pristatymo kaina priklauso nuo Kliento pasirinkto pristatymo būdo užsakymo metu.

2.2.1. Per VENIPAK OÜ atsiėmimo tašką Lietuvos Respublikoje.

2.2.2. Per Omniva OÜ atsiėmimo tašką Lietuvos Respublikoje.

2.2.3. Per DHL, Packeta, DPD ar Itella atsiėmimo tašką Europos Sąjungoje ir Jungtinėje Karalystėje.

2.3. JAVER.LT turi teisę keisti kainas. Jei Klientas užsakė prekes prieš įsigaliojant pakeitimams, taikoma kaina, nurodyta užsakymo patvirtinime užsakymo metu, jei tik užsakymas nebuvo atšauktas pagal 6.2 skyriuje nurodytus atvejus.

2.4. Papildoma informacija apie pristatymo būdus ir jų išlaidas pateikiama vadove „Kaip pirkti?”.

3. KREPŠELIS IR UŽSAKYMO PATEIKIMAS

3.1. Kliento krepšelis sukuriamas paspaudus mygtuką „Pridėti į krepšelį”.

3.2. Prekių pridėjimas į krepšelį neįpareigoja Kliento pirkti.

3.3. Klientas gali modifikuoti prekių kiekį krepšelyje ir, jei reikia, pašalinti prekes.

3.4. Prekės krepšelyje yra prieinamos kitiems Klientams iki užsakymo patvirtinimo, o prekių pridėjimas į krepšelį jų neužrezervuoja.

3.5. Norėdamas pateikti užsakymą, Klientas paspaudžia mygtuką „Pateikti užsakymą”.

3.6. Užsakymą pateikdamas Klientas pasirenka patogų pristatymo būdą ir mokėjimo būdą bei patikrina sąskaitos ir pristatymo adresų tikslumą.

3.7. Užsakymo duomenų tikslumas turi įtakos įsigytų prekių sklandžiam pristatymui ir galimoms papildomoms išlaidoms. Paspaudus mygtuką „Patvirtinti užsakymą”, užsakymo patvirtinimas automatiškai siunčiamas į Kliento el. pašto adresą. Kol užsakymas nepatvirtintas, prekės taip pat yra prieinamos kitiems Klientams.

3.8. Pardavimo sutartis laikoma sudaryta, kai Klientas per nurodytą laikotarpį sumoka užsakymo sumą JAVER.LT banko sąskaitoje, remdamasis užsakymo patvirtinimu.

3.9. Žingsnis po žingsnio pirkimo procesą galima rasti vadove „Kaip pirkti?”.

4. MOKĖJIMAS UŽ UŽSAKYTAS PREKES

4.1. Klientas gali pasirinkti patogų mokėjimo būdą pateikdamas užsakymą.

4.2. Per Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Siauliu ar Revolut banko korteles, paspaudus mygtuką „Grįžti prie pardavėjo” po mokėjimo.

4.3. Banko pavedimu pagal užsakymo patvirtinimą per 3 kalendorines dienas nuo užsakymo patvirtinimo datos.

4.4. Naudodamas PayPal paskyrą naudojant kredito kortelę.

4.5. Užsakymas gali būti apmokėtas kitu patogiu būdu (banke arba per mokėjimo terminalą).

4.6. Atlikus tarptautinius pervedimus, Klientas moka komisiją, nustatytą banko tarifais.

4.7. Pateikus užsakymą ir atlikus mokėjimą, Klientas gauna automatinį užsakymo patvirtinimą nurodytu el. pašto adresu.

4.8. Jei Klientas ne gauna užsakymo patvirtinimo į savo el. pašto adresą, tai reiškia, kad užsakymas buvo neteisingai apdorotas, Kliento pašto dėžutė pilna arba pateikta neteisinga el. pašto adreso informacija. Jei užsakymo patvirtinimas nebuvo gautas per 1 valandą nuo užsakymo padarymo, prašome susisiekti adresu info@javer.lt.

4.9. Jei Klientas neapmoka užsakymo per 3 kalendorines dienas nuo užsakymo padarymo datos, JAVER.LT laiko, kad Klientas atsisako pirkimo ir atšaukia užsakymą. Prieš atšaukiant užsakymą, Klientui bus siunčiamas priminimas į Kliento el. pašto adresą.

5. PREKIŲ PRISTATYMAS IR PERDAVIMAS

5.1. Baigus sutartį pagal 3.8 skyriuje nurodytas sąlygas ir atsižvelgiant į 1.5 skyriuje nurodytus dalykus, prekės bus pri statomos į Kliento nurodytą adresą užsakymo pateikimo metu.

5.2. Klientas gali pasirinkti patogų pristatymo būdą:

5.2.1. Per Venipak OÜ atsiėmimo tašką Lietuvos Respublikoje.

5.2.2. Per Omniva OÜ atsiėmimo tašką Lietuvos Respublikoje.

5.2.3. Per DHL, Packeta, DPD ar Itella atsiėmimo tašką Europos Sąjungoje ir Jungtinėje Karalystėje.

5.3. Užsakytas produktas supakuojamas ir išsiunčiamas darbo dienomis per 2 darbo dienas po to, kai gauti lėšas JAVER.LT sąskaitoje.

5.4. Produkto pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo užsakymo metu:

5.4.1. Per Venipak OÜ atsiėmimo tašką Lietuvos Respublikoje – 1–4 darbo dienos po užsakymo išsiuntimo.

5.4.2. Per Omniva OÜ atsiėmimo tašką Lietuvos Respublikoje – 1–4 darbo dienos po užsakymo išsiuntimo.

5.4.3. Per DPD atsiėmimo tašką Latvijoje ir Lietuvoje – 1–4 darbo dienos po užsakymo išsiuntimo.

5.4.4. Per DHL, Packeta, DPD ar Itella atsiėmimo tašką Europos Sąjungoje ir Jungtinėje Karalystėje – 4–7 darbo dienos po užsakymo išsiuntimo.

5.5. Keičiantis pristatymo adresui, JAVER.LT prašo Kliento kuo greičiau pranešti apie naują informaciją.

6. UŽSAKYMO ATŠAUKIMAS IR GRĄŽINIMAS

6.1. Klientas turi teisę atšaukti užsakymą po mokėjimo, bet prieš JAVER.LT atidavimą užsakytų prekių. Klientas privalo pranešti tai atitinkamu pareiškimu adresu info@javer.lt. Už atšaukto užsakymo avansinį mokėjimą bus grąžinama į Kliento banko sąskaitą kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties nutraukimo (pagal vartotojų apsaugos įstatymo 56 straipsnio 3 dalį).

6.2. JAVER.LT turi teisę atšaukti Kliento užsakymą, jei Klientas per 3 kalendorines dienas nuo užsakymo patvirtinimo datos neapmoka užsakymo nurodytu banko sąskaitos numeriu, priklausomai nuo to, ar prieš atšaukiant užsakymą bus išsiųstas priminimas Kliento el. pašto adresu.

6.3. Jei produktas netinka arba neatitinka Kliento lūkesčių, Klientas turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo produkto gavimo. Prieš grąžindamas produktą, Klientas privalo pranešti JAVER.LT, siųsdamas informaciją su savo duomenimis ir avansinio mokėjimo sąskaitos numeriu, adresu info@javer.lt.

6.4. Grąžintas produktas turi būti nesugadintas, nenaudotas, su etiketėmis, originalioje ir nesugadintoje pakuotėje, jei tokia yra.

6.5. Klientas atsako už su grąžinimu susijusias išlaidas, išskyrus atvejus, kai pristatytas produktas neatitinka lūkesčių.

6.6. Jei Klientas nori pakeisti gautą produktą į kitą dydį ar kitą prekę, jis turi grąžinti užsakymą ir padaryti naują užsakymą norimai prekei.

6.7. Jei produktas turi pažeidimus, kurie nebuvo pastebėti atliekant išorinį patikrinimą ir neatsirado atidarius pakuotę, arba jei produktas neatitinka Kliento užsakymo, JAVER.LT atsako už grąžinimo išlaidas. Grąžinant produktą, Klientas turi prisegti sąskaitą už pašto išlaidas siuntimui arba ją atsiųsti adresu info@javer.lt.

6.8. Norint pasinaudoti teise grąžinti produktą, Klientas turi atidžiai atidaryti produkto pakuotę be jos pažeidimo. Jei grąžintas produktas yra sugadintas, ir šis pažeidimas atsiranda dėl produkto neteisingo naudojimo, Kliento kaltės arba Kliento aplaidumo, JAVER.LT turi teisę atimti sumą, atitinkančią produkto vertės sumažėjimą, iš grąžinimo sumos Klientui.

6.9. Grąžintas produktas turi būti pristatytas JAVER.LT per 14 dienų nuo grąžinimo prašymo pateikimo.

6.10. Daugiau informacijos apie grąžinimą ir mainus galima rasti skiltyje „Grąžinimo teisė”.

7. TEISĖ PAREIKŠTI SKUNDĄ IR SUGRĄŽINTI NESUTINKANČIAS PREKES

7.1. Remiantis Vartotojų apsaugos įstatymo 218 straipsnio 2 dalimi, Klientas turi teisę pateikti skundą per dvejus metus nuo produkto gavimo. Jei trūkumas atsiranda per pirmąsias šešias mėnesines laikotarpio dalis, spėjama, kad trūkumas egzistavo prekės pirkimo metu, ir trūkumo pobūdį turi nustatyti pardavėjas.

7.2. Jei trūkumas yra techninio pobūdžio, Klientas gali prašyti produkto remonto, o jei remontas neįmanomas arba neveiksmingas, jis gali prašyti pakeitimo arba grąžinimo.

7.3. Identifikuojant nesutapimą su reikalavimais, Klientas privalo siųsti el. laišką adresu info@javer.lt su šia informacija:

7.3.1. Kliento vardas ir kontaktiniai duomenys;

7.3.2. Skundžiamos dienos data;

7.3.3. Produkto trūkumas, jei įmanoma, pridėti nuotraukas;

7.3.4. Kliento reikalavimas JAVER.LT;

7.3.5. Užsakymo numeris.

7.4. Šią pareiškimą reikia pateikti ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo trūkumo atradimo dienos. Jei terminas nepaisomas be pagrįstos priežasties, Klientas praranda teisę reikalauti nemokamo produkto remonto ar dalių pakeitimo iš JAVER.LT.

7.5. JAVER.LT neatsako už:

7.5.1. Prekės pažeidimus, sukeltus Kliento kaltės arba aplaidumo;

7.5.2. Trūkumus, atsiradusius dėl produkto netinkamo naudojimo Kliento;

7.5.3. Gaminto natūralų dėvėjimąsi per produkto norminę naudojimo trukmę.

7.6. Daugiau informacijos apie nesutinkančias prekes ir skundų teikimą galima rasti skiltyje „Teisė skųstis”.

8. ATSAKOMYBĖ IR AVARIJA

8.1. JAVER.LT atsako Klientui už žalą, kurią sukėlė šių JAVER.LT sąlygų pažeidimas tik tokiu mastu ir tik tokiu būdu, kaip tai numatyta galiojančiais Estijos Respublikos teisės aktai.

8.2. Klientas atsako JAVER.LT už žalą, kurią sukėlė šių sąlygų pažeidimas Kliento tik tokiais atvejais ir tokia apimtimi, kaip tai numatyta galiojančiais Estijos Respublikos teisės aktai.

9. Nė viena šalis neatsako kitoje šaliai, ir jos elgesys nelaikomas šių sąlygų pažeidimu atveju, jei toks vėlavimas ar nevykdymas yra sukeltas aplinkybėmis, nepriklausančiomis tos atitinkamos šalies valiai (force majeure).

10. JAVER.LT nekompensuoja jokios moralinės žalos, kuri gali būti padaryta Klientui dėl pristatymo laikų, kainų ir kitų sąlygų, numatytų šiose sąlygose, pasikeitimo.

11. KITI SĄLYGOS

11.1. JAVER.LT naudoja Kliento pateiktus asmeninius duomenis tik tam, kad įvykdytų Kliento užsakymą. JAVER.LT nepaviešina informacijos, gautos pirkimo proceso metu, trečiosioms šalims, išskyrus pristatymo partnerius ir taip, kaip tai numatyta teisės aktų.

11.2. JAVER.LT turi teisę siųsti informaciją apie naujas prekes ir specialius pasiūlymus Klientui, jei Klientas užsiprenumeravo JAVER.LT naujienas. Klientas turi teisę ištrinti savo duomenis iš JAVER.LT duomenų bazės.

11.3. Atvejais, kurie nėra reglamentuojami šiomis sąlygomis, Klientas ir JAVER.LT vadovaujasi galiojančiais Estijos Respublikos teisės aktais ir kitomis taisyklėmis, reglamentuojančiomis šalių santykius.

11.4. Visi ginčai ir nesutarimai, kilę iš šių sąlygų vykdymo, pirmaisiais yra sprendžiami derybomis tarp šalių. Jei šalys negali išspręsti ginčų, kilusių iš šio susitarimo, derybomis, tiek Klientas, tiek JAVER.LT turi teisę ginti savo teises kreipdamiesi į Vartotojų skundų komisiją.